Injection Molding Systems

Injection Molding Systems

با سلام خدمت تمام خواننده گان عزیز:

این وبلاگ مطلق به شرکت رها صنعت کاسیت می باشد فعالیت شرکت در زمینه خدمات و نیاز مندی های صنعتی می باشد و امید است بتوانیم خدمتی به صنعتگران و علاقه مندان به مطالب علمی صنعتی کشورمان ایران انجام دهیم علاقه مندان می توانند جهت ارتباط از طرق زیر با ما ارتباط برقرار نمایند:
وب سایت: Casitco.ir
ایمیل:info@casitco.ir / casitco.ir@gmail.com
فکس:43851333-021
موبایل:09124249638

نویسندگان

پیوندهای روزانه

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ

۰

گریدهای مختلف پلیمرها

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ب.ظ


این پلاستیک، امروزه در دنیا بیشترین بطور کل پلیمرها خود به دو دسته طبیعی و مصنوعی دسته­بندی می­شوند.

از انواع طبیعی پلیمر می­توان به صمغها (کائوچو) ، پروتئینها (کازئین) پلی ساکاریدها(نشاسته) اشاره کرد و انواع پلیمر مصنوعی بصورت الیاف (پلی آمیدها) ، لاستیک­ها (بوتادئینها) ، چسبها، پوششها (نیتروسلولز) و پلاستیکها که خود به دو دسته ترموپلاستها و ترموستها تقسیم می­شوند، اشاره کرد.

اما از لحاظ دسته­بندی پلیمرها در صنعت پتروشیمی، این ماده به پلیمرهای اساسی و مهندسی دسته­بندی می­شود که سهم پلیمرهای اساسی بالغ بر 90 درصد از این مجموع می­باشد. عمده پلیمرهای پرمصرف در صنعت پتروشیمی ، شامل پلی­اتیلن ، پلی­پروپیلن، پلی اتیلن ترفتالات ، پلی وینیل کلراید ، پلی استایرن و اکریلونیتریل – بوتادین – استایرن (ABS) است . پلی اتیلن با تولید در سه گرید مختلف، پرمصرف ترین پیلمر جهان است. در سال­های قبل ، پلی وینیل کلراید (PVC) ، دومین پلیمر پرمصرف جهان بود که با توجه به رشد سریعتر مصرف پلی پروپیلن و پلی­اتیلن ترفتالات (پلی استر) نسبت به پلی­وینیل­کلراید (PVC) ، این نسبت در حال حاضر تغییر یافته ، بطوریکه پلی پروپیلن دومین پلیمر پرمصرف جهان پس از پلی اتیلن و پلی ایتلن ترفتالات، سومین پیلمر و بعد از آنها پلی­وینیل­کلراید و پلی­استایرن قراردارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹
احسان کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی