Injection Molding Systems

Injection Molding Systems

با سلام خدمت تمام خواننده گان عزیز:

این وبلاگ مطلق به شرکت رها صنعت کاسیت می باشد فعالیت شرکت در زمینه خدمات و نیاز مندی های صنعتی می باشد و امید است بتوانیم خدمتی به صنعتگران و علاقه مندان به مطالب علمی صنعتی کشورمان ایران انجام دهیم علاقه مندان می توانند جهت ارتباط از طرق زیر با ما ارتباط برقرار نمایند:
وب سایت: Casitco.ir
ایمیل:info@casitco.ir / casitco.ir@gmail.com
فکس:43851333-021
موبایل:09124249638

نویسندگان

پیوندهای روزانه

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

۰

وبینار آموزش تولید به روش تزریق پلاستیک

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

 

پلاستیک‌ها نهایت خلاقیت بشر در توسعه مواد می‌باشند، این مواد عمدتاً توسط انسان ساخته شده‌اند، هرچند منشا گروهی از مواد پلاستیکی نیز طبیعت می‌باشد. ساختار مواد پلاستیکی بر مبنای عناصر شیمیایی نظیر کربن، اکسیژن، هیدروژن، نیتروژن، کلراید و سولفور می‌باشد. این عناصر از هوا، آب، گاز، نفت، ذغال و زمین قابل استخراج هستند. در نهایت انسان این عناطر را از طبیعت گرفته و آنها از طریق گروهی از واکنش‌های شیمیایی در یک مجموعۀ بی‌پایانی به نام مونومر ترکیب کرده تا ترکیبات پلیمری مختلفی که امروزه به نام پلاستیک شناخته می‌‍شود، حاصل گردد.

در نتیجه می‌توان از ترکیب عناصر مختلف، پلیمرهای مختلفی ایجاد کرد که تقریباً خصوصیت مدنظر را برای محصول نهایی داشته باشد. پلیمرها خواص مشابهی با مواد متعارف در طبیت دارند، با این تفاوت که آزادی طراحی این مواد بیشتر بوده و هزینه‌های ساخت را کاهش می‌دهد.

برخی از پلاستیک‌ها خواص مواد موجود را بطور قابل توجهی بهبود می‌بخشند، درحالیکه گروهی دیگر می‌توانند فقط به عنوان یک ماده منحصر به فرد با خواص استثنایی که قبلاً در صنعت جهان ناشناخته بوده‌اند، معرفی شوند. قبل از شروع دهه 90 میلادی، بیشترین ماده مورد استفاده توسط بشر، فولاد بوده است، اما رفته رفته در گذر زمان نرخ مصرف مواد پلیمری و پلاستیکی افزایش یافته است، به نحوی که تقریباً در اواخر دهه 80 میلادی نرخ مصرف هر دو مواد به نقه سر به سر یکدیگر رسیده و مصرف یکسانی داشته‌اند، اما با شروع سده 21 میلادی، نرخ مصرف مواد پلاستیکی به طور فزاینده افزایش یافته است، هر چند در اواخر سال 2000 میلادی، کاهش مصرف عمده‌ای برای هر دو مواد فولادی و پلاستیکی مشاهده شده است، اما بعد از این تاریخ نیز مجدداً نرخ مثبتی برای مصرف مواد پلاستیکی گزارش شده است. این موضوع بیانگر اینست که انسان به نوعی در عصر پلاستیک‌ها زندگی می‌کند و زندگی بدون این عنصر ممکن نخواهد بود. درنتیجه اهمیت این ماده ملزم می‌نماید تا به طور علمی‌تری با آن آشنا شویم تا به بتوان از آن به طور موثرتری استفاده نمائیم.

 

 

از مواد پلیمری در صنایع مختلفی استفاده می‌شود:

  • صنعت خودروسازی
  • صنعت لوازم خانگی
  • لوله‌کشی‌ ها و تجهیزات جانبی آن نظیر پمپ و دیگر صنایع
  • از پلیمرهای مقاوم در برابر ضربه و شفاف در شیشه جلویی اتومبیل، هواپیما و درب‌های شیشه‌ای استفاده می‌شود.
  • همچنین از مواد پلاستیکی برای ساخت سبد های میوه و ظروف بسته بندی نیز استفاده می‌شود.

 

 

تعداد احتمالات ممکن در ترکیب عناصر شیمایی برای خلق پلاستیک با خواص متفاوت تقریباً بی انتهاست، و این گوناگونی، پلاستیک‌ها را کاربردپذیر کرده است تا در یک محدوده نا محدودی در محصولات امروزی استفاده شوند. پلیمرها می‌توانند محدودۀ وسیعی از خصوصیات مکانیکی، مشخصه‌های فیزیکی و تحولات فرایندی را ارائه نمایند.لذا ذر این سمینار ما قصد داریم به یکی از روش های فرآوری مواد پلیمری که یکی از رایج ترین آنها در سطح جهان نیز می باشد بپردازیم.

 

 

سرفصل‌های وبینار
  • آشنایی با روش های تولید فرآیند های پلیمری
  • آشنایی با الزامات تولید به روش تزریق پلاستیک
  • مباحث اقتصادی مربوط به تولید به روش تزریق پلاستیک
  • آشنایی با ساختار دستگاه تزریق پلاستیک
  • کلیات قالبهای تزریق پلاستیک
  • آشنایی با مواد پلیمری مهندسی رایج در تولید به روش تزریق پلاستیک

 

 
مخاطبین

دانشجویان،صنعتگران، استارت آپها،تولید کنندگان قطعات پلاستیکی، تولید کنندگان لوازم خانگی، تولید کنندگان قطعات خودرو، تولید کنندگان ملزومات بسته بندی و سبد و علاقه مندان به روش های تولید پلیمری

 

 

وبینار آموزشی تولید به روش تزریق پلاستیک

 

لینک ثبت نام:https://eseminar.tv/wb8260

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
احسان کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی