Injection Molding Systems

Injection Molding Systems

با سلام خدمت تمام خواننده گان عزیز:

این وبلاگ مطلق به شرکت رها صنعت کاسیت می باشد فعالیت شرکت در زمینه خدمات و نیاز مندی های صنعتی می باشد و امید است بتوانیم خدمتی به صنعتگران و علاقه مندان به مطالب علمی صنعتی کشورمان ایران انجام دهیم علاقه مندان می توانند جهت ارتباط از طرق زیر با ما ارتباط برقرار نمایند:
وب سایت: Casitco.ir
ایمیل:info@casitco.ir / casitco.ir@gmail.com
فکس:43851333-021
موبایل:09124249638

نویسندگان

پیوندهای روزانه

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۵ ق.ظ

۰

با توجه به تکنولوژی وارداتی دستگاههای تست نویز و عدم امکان تامین این سیستم از خارج از کشور پروژه ساخت سیستم اندازه گیری نویز و وایبریشن قطعات متحرک در دستور کار قرار گرفت. در این سیستم طراحی سخت افزار به نحوی است که سیستم بتواند علاوه بر قرائت میزان نوسانات و تحلیل در نرم افزار امکان ارتباط و سیگنالینگ با سایر کنترلرها و دستگاههای خط  را به صورت فیزیکی و یا ارتباط توسط شبکه داشته باشد.

 

در نرم افزار امکان محاسبه میزان نویز و وایبریشن به صورت سرعتی (VELOCITY) و یا شتابی (ACCELERATION) بسته به نیاز مشتری وجود دارد. نمایش میزان موثر (RMS) و نقطه اوج سیگنال (PEAK) جهت مقایسه با نمونه مورد تایید(MASTER)  وجود داشته و در صورت بالا بودن هریک از مقادیر، سیستم به صورت اتوماتیک قطعه معیوب را از پروسه تولید حذف میکند.

امکان استفاده از کلیه فیلترهای مورد نظر کاربر با توجه به طراحی داخلی نرم افزار مهیا بوده و این امکان کاربر را قادر میسازد تا تحلیل صحیحی نسبت به قطعه تست شده ارائه دهد. فیلتر کردن سیگنال نویز در باندهای پایین، متوسط و بالا هریک تحلیل خود را داشته و کاربر با بررسی این نتایج میتواند در کمترین زمان، مشکل عملکردی قطعه خود را شناخته و رفع عیب نماید.

 

همچنین به موازات انجام تست، تحلیلهای FFT سیگنال نیز نمایش داده میشود که این تحلیل برای طراحان قطعات متحرک از اهمیت زیادی برخوردار است. لازم بذکر است اندازه گیری میزان وایبریشن و نویز به صورت جداگانه در باندهای استاندارد 4 گانه انجام شده و نتایج مربوطه نمایش و در سیستم ذخیره میگردد.

از امکانات دیگر سیستم نمایش تعداد قطعات تست شده و تعداد قطعات مورد تایید، قطعات مردود شده و علت مردودی هر یک و امکان گزارش گیری در قالب EXCEL میباشد. همچنین در صورت نیاز کاربر امکان EXPORT نتایج جهت استفاده در سایر نرم افزارهای مهندسی مانند MATLAB را نیز دارد.

از مزایای دیگر این سیستم ارسال میزان نویز قطعات به صورت سیگنال صوتی به کارتهای خروجی صدای کامپیوتر است در این حالت کاربر میتواند به سادگی و با استفاده از هدست نویز قطعات در حال تست را شنود و با نمونه مورد تایید مقایسه نماید. هر چند با توجه به تحلیل اتوماتیک و دقیق سیگنال دریافتی عموما از این امکان استفاده کمتری میگردد.

در حال حاضر امکان ساخت هر نمونه از دستگاههای تولیدی و یا آزمایشگاهی برای انجام آزمونهای اندازه گیری نویز و وایبریشن وجود داشته و قبلا نمونه های ساخته شده تاییدیه های لازم را از مراجع مربوط اخذ کرده است.

جهت هرگونه اطلاع بیشتر و اطلاع از امکان ساخت دستگاههای اندازه گیری دقیق مورد نیاز تماس حاصل فرمایید.

ایمیل:Casitco.ir@gmail.com

موبایل:09124249638

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
احسان کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی