Injection Molding Systems

Injection Molding Systems

با سلام خدمت تمام خواننده گان عزیز:

این وبلاگ مطلق به شرکت رها صنعت کاسیت می باشد فعالیت شرکت در زمینه خدمات و نیاز مندی های صنعتی می باشد و امید است بتوانیم خدمتی به صنعتگران و علاقه مندان به مطالب علمی صنعتی کشورمان ایران انجام دهیم علاقه مندان می توانند جهت ارتباط از طرق زیر با ما ارتباط برقرار نمایند:
وب سایت: Casitco.ir
ایمیل:info@casitco.ir / casitco.ir@gmail.com
فکس:43851333-021
موبایل:09124249638

نویسندگان

پیوندهای روزانه

پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۸ ب.ظ

۰

واحد تزریق

پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۲۸ ب.ظ

ــ این قسمت از دستگاه تزریق به نام واحد تزریق شناخته میشود که وظیفه اصلی ان بارگیری مواد{که در ادامه به ان اشاره بیشتر می شود}ومذاب کردن گرانل ها توسط المنت های حرارتی سیلندر وتزریق مواد مذاب به داخل قالب مواد است....


ــ بارگیری مواداصطلاحا به عمل وارد کردن مواد از مخزن مواد که بالای سیلندروانتهای نازل تزریق قرار دارد به داخل سیلندرگویند.

ــ یک عمل که در تمام دستگاه ها یکسان است استفاده از وزن مواد برای بارگیری است این امر به این دلیل است که اگر مخزن مواد خالی از مواد شد به هر دلیلی عمل بارگیری متوقف شود تا به دستگاه اسیب نرسد.

ــ واحد تزریق از قسمت های مختلفی تشکیل شده که به اختصار توضیح داده می شود:

سیلندر:

یک پوسته استوانه ای شکل که مواد در ان قرار میگیرد و اماده عمل تزریق می شود.

ماردون:

یک شافت مارپیچ است که داخل سیلندر قرار میگیرد مانند تیغه یک چرخ گوشت مواد را به داخل سیلندر می کشد.

موشکی و النگویی ماردون:

وسیله ای است که در ابتدای ماردون قرار میگیرد و برای تزریق و بهبود بار گیری استفاده می شود که اگر نباشد باعث کلوخه کردن مواد در داخل سیلندر می شود.

یونیت نگهدارنده که به کالاسکه واحد تزریق معروف است:

تمام قسمت های تزریق بر روی این قسمت قرار میگیرد که ما بتوانیم به راحتی ان را عقب وجلو کنیم تا عملیات های نظافت و تعمیرات به راحتی انجام شود.

 المنتهای سیلندر:

این المن ها بر روی سیلندر قرار میگیرند تا دمای مناسب را برای مذاب شدن مواد فرا هم کنند.

سر نازل:

این قسمت بسیار مهم می باشد و در تماس مستقیم قالب و واحد تزریق است ودر صورت بروز ایراد در این قسمت اعم از برقرار نبودن تراز ویا همسان نبودن ار قالب با ار سرنازل دستگاه دچار ایراد می شود.

جکهای هیدرولیکی تزریق:

این جکها به مسیله شیر های هیدرولیکی به صورت دقیق کنترل میشوند تا عمل تزریق در بهترین حالت ممکنه انجام شود.

هیدرو پمپ یا الکتروموتور بارگیری مواد:

این پمپ ها برای بارگیری مواد استفاده می شوند و توسط سیستم های کنترل انالوگ کنترل میشوند تادحد مناسب بارگیری مواد قابل کنترل باشد.

هوپریا مخزن مواد:

این مخزن حالتی مخروتی داردکه در بالای سیلندر و انتهای نازل قرا می گیرد و توسط مواد کش هایی که در بالای ان قرار می گیرد مواد را ذخیره کرده و با فشار مواد به داخل سیلندر انتقال می دهد.

 

 شما خواننده عزیز برای کسب هر گونه اطلا عاتی راجع به واحد تزریق دستگاه های تزریق پلاستیک می توانید طرح سوال کرده و ان را به ایمیل من ارسال کنید در اسرع وقت جواب می دهم( s.ehsan.karimi@gmail.com )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۱۷
احسان کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی