Injection Molding Systems

Injection Molding Systems

با سلام خدمت تمام خواننده گان عزیز:

این وبلاگ مطلق به شرکت رها صنعت کاسیت می باشد فعالیت شرکت در زمینه خدمات و نیاز مندی های صنعتی می باشد و امید است بتوانیم خدمتی به صنعتگران و علاقه مندان به مطالب علمی صنعتی کشورمان ایران انجام دهیم علاقه مندان می توانند جهت ارتباط از طرق زیر با ما ارتباط برقرار نمایند:
وب سایت: Casitco.ir
ایمیل:info@casitco.ir / casitco.ir@gmail.com
فکس:43851333-021
موبایل:09124249638

نویسندگان

پیوندهای روزانه

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ

۰

پلی اتیلن

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۱ ب.ظ


این پلاستیک، امروزه در دنیا بیشترین تولید سالانه را دارد. مصرف 3/69 میلیون تن در سال و اختصاص 33 درصد از مصرف پلیمرهای اساسی، موید این نکته است که پرمصرف ترین پلیمر جهان پلی اتیلن می­باشد . یکی از دلایل مصرف زیاد این نوع پلیمر، قیمت کم (مخصوصاً به دلیل دانسیته کم هر پوندش حجم زیادی دارد) و دیگر خواص فیزیکی منحصر بفرد آن می­باشد. پلی­اتیلن انعطاف­پذیری بی­نظیری داشته و نیازی به افزایش نرم­کننده ندارد. این امر موجب کاربرد آن در ساخت بطریهای فشرده، فیلم­ها و ورقها می­گردد. ثانیاً مقاومت خوبی در مقابل بازها، اسیدها و نمک­ها (به استثنای مواد اکسیدکننده قوی) نشان می­دهد . علت نگهداری پاک­کننده­ها در ظروف پلی اتیلن در مصارف خانگی همین امر است. ثالثاً پلی اتیلن مقاومت خوبی در مقابل آب دارد که این امر بیانگر خواص الکتریکی خوب آن و استفاده از آن در کابلهای الکتریکی است. پلی ایتلن بر اساس فشردگی زنجیره مولکولی و دانسیته در سه نوع پلی اتیلن سنگین (HDPE) پلی اتیلن سبک (LDPE) و پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) تولید می­شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹
احسان کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی